چای لاغری دکتر سینا 1

سایت رسمی چای لاغری سینا

چای لاغری دکتر سینا 1

سایت رسمی چای لاغری سینا

آزاده زارعی کیست؟+ بیوگرافی و عکس + جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد آزاده زارعی کیست؟+ بیوگرافی و عکس + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

آزاده زارعی کیست؟+ بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آزاده زارعی بازیگر زن ۱۰ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان به دنیا آمد. زارعی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است. او در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده و تنها یک برادر دارد پدرش با هنر غریبه نبوده و در رشته قلم زنی در اصفهان مشهور است.

آزاده زارعی اولین حضور حرفه ایش در نقش یک پسر لات در فیلم “آمین خواهیم گفت” به کارگردانی سامان سالوادور در سال ۱۳۸۹ بود. این فیلم بدلیل حضور بدون حجاب آزاده زارعی در نقش پسرانه مدتی طول کشید تا با مشورت مراجع مجوز اکرن بگیرد. این فیلم در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شد.

اولین بازی او در سریال آوای باران سال ۹۲ در نقش باران، او را به شدت محبوب کرد. در مورد نحوه حضورش در این سریال می گوید : «دستیاران آقای سهیلی زاده من را به او معرفی کردند بعد از گذراندن چندین مرحله تست سخت، در نهایت برای حضور در این سریال انتخاب شد. تا روزی که فیلمبرداری آغاز شد، نمی دانستم به صورت قطعی انتخاب شده ام، در این سریال با سیاوش خیرابی، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه همبازی بودم.»

آزاده زارعی به شدت فوتبالی است و طرفدار استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است، بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد! گاهی شعر هم میگوید و هنوز مجرد است.

این خانوم بازیگر دستی نیز در هنر قلم‌ زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالر ی‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است، پدرش از استادان این رشته است. او می گیود: «پدر من هنرمند و در رشته قلم زنی بسیار مشهور هستند و سبک خاص خودشان را دارند مادر و برادرم هم به شدت من را پشتیبانی کردند و من را تنها نگذاشتند.»

این بازیگر درباره رابطه با برادرش می گوید: «هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم! احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

فیلم و سریال

● فیلم آمین خواهیم گفت – ۱۳۸۹

● فیلم برف روی شیروانی داغ – ۱۳۸۹

● فیلم اکباتان – ۱۳۹۰

● فیلم عملیات مهد کودک – ۱۳۹۱

● سریال آوای باران – ۱۳۹۲

● سریال مهر طوبی – ۱۳۹۴

● فیلم هایلایت –۱۳۶۹

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آزاده زارعی کیست؟+ بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته آزاده زارعی کیست؟+ بیوگرافی و عکس اولین بار در مجله کولاک. پدیدار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.